Oj vad tiden går!

Tiden har bara rusat iväg sen senaste inlägget.
Kan bero på att jag haft mycket att göra. Fick en idé om att göra produkter som utgår från mina tyger.
Låter inte så avancerat, men om det ska bli verksamhet utav det hela blir det genast en annan femma.
Jag började sy, och sy, och sy, tills jag kom fram till att det inte är min grej att sy. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli.
Hitta på modeller är kul. Och relativt enkelt med mitt ständigt uppkopplade sinne. Kreativiteten känns som den ibland kan ta kål på mig. ( Hmm, det ser konstigt ut i text).
Hur gör jag nu? Dags att kontakta andra kreativa, duktiga människor som tycker om att sy, och har gedigen kunskap i ämnet. Till min stora lycka har jag fått napp, två napp till och med.

Till midsommar kommer min första väsk kollektion att presenteras för allmänheten.
På Rånö!
Butiken på Rånö blir först ut med mina produkter. Tack Micke Z för att du tror på mig.

För er som inte känner till Rånö så är det skärgårdens oslipade diamant. Här finns orörd natur, en fantastisk krog och en butik värd namnet. Låt denna fantastiska sommar ge er en oförglömlig upplevelse - Rånö!!


Oj vad tiden går!
En vecka kvar till midsommar och fortfarande mycket kvar att göra....

Jag önskar er alla en riktigt skön midsommar!!




Kommentarer

Populära inlägg