Hej igen!

Hej igen!

Tiden känns som den bara går fortare och fortare. Vi befinner oss i ett skifte där allt som vi varit vana vid helt plötsligt ändras. Rätt spännande egentligen om man har förmågan att släppa taget om gamla trossatser och följa det nya flödet. Växande kan man också kalla det. Vi växer i medvetenhet om vi kan ta oss förbi våra rädslor. Transformera dem till kreativitet.
Det som får mig att vara kvar i min kreativa process är alltid naturen. Jag lever upp när jag kan hålla fokus på den, lyssna och känna in naturens cykler och flöden.

Vintertid fångas jag av domherrens skönhet.



Är du intresserad av mina mönster finns de till försäljning.
Gå in på nordiccraft.shop för att se allt jag gjort eller välj att följa länk från "Beställ" här på sidan.



Kommentarer

Populära inlägg